• O NAS

Ważne:

Wysyłka tego samego dnia:

Inpost kurier / Inpost paczkomaty / Poczta Polska do godziny 13:00

Dpd do godziny 12

Oznacza to, że jeśli zamówienie złożą Państwo do tych godzin przesyłka wysłana zostanie tego samego dnia roboczego.

Nie mamy możliwości wysyłki zamówienia w inny dzień. Proces pakowania zamówień jest zautomatyzowany i niestety nie jesteśmy wstanie spełnić prośb typu: Proszę o wysyłkę za 3 dni.

Zawsze wysyłamy w tym samym, lub następnym dniu roboczym ( zależnie od godziny złożenia zamówienia)


Zamówienia nie opłacone w ciągu 7 dni zostają automatycznie anulowane przez system.


DOKUMENT SPRZEDAŻY

  1. Do każdej transakcji wystawiany jest dokument sprzedaży zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku od towarów i usług (faktura VAT).  Akceptacja naszej Oferty oznacza, że wyrażasz tym samym żądanie wystawienia faktury VAT jako dokumentu potwierdzającego zakup towarów zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Faktury VAT za zakupiony produkt są przesyłane wyłącznie w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.  
  2. Faktura VAT wystawiana jest z datą wysyłki zamówienia. 
  3. Nie ma możliwości wystawienia kilku dokumentów sprzedaży do jednego zamówienia.

Do jednej transakcji wystawiany jest jeden dokument sprzedaży na całą wartość zamówienia. 

  • Przy wyborze metody dostawy z płatnością przy odbiorze dokument wysyłany jest elektronicznie do kilku godzin od płatności za przesyłkę.
 
Proces pakowania oraz przyjmowania zamówień jest zautomatyzowany.
Po złożeniu zamówienia nie mamy możliwości edycji produktów w zamówieniu.


Jeśli zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwań lub wystąpił jakikolwiek problem bardzo prosimy o zgłoszenie do nas zaistniałej sytuacji. Wspólnie napewno w szybki i bezkonfliktowy sposób uda się wszystko wyjaśnić.
 
Jako sprzedawca zawsze jesteśmy po Twojej stronie. Reklamację z uszkodzonych przesyłek w transporcie składamy My! Tobie dajemy gwarancję, że zamówienie otrzymasz kompletne a jeśli coś zostało uszkodzone w transporcie to nie jest to problem Twój, tylko nasz !


Sklep Ekoo.pl to:

  • nowoczesny sklep internetowy, głównie z produktami zdrowej żywności, produktami ekologicznymi,kawami herbatami oraz akcesoriami dla dzieci.
  • prowadzimy fanpage na Facebooku oraz Instagramie
  • na powyższych stronach staramy się robić wpisy głównie edukacyjne oraz wpisy o promocjach.

 

Sklep Ekoo.pl powstał z miłości do zdrowego stylu życia oraz chęci zapewnienia szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych w niskich cenach.

Naszą misją jest:

  • wzrost świadomości klientów na temat składu oraz właściwości produktów.
  • dbanie o środowisko 
  • szybka wysyłka
  • bezpieczne pakowanie
  • zakupy z możliwością zwrotu 14 dni
Jak Pakujemy przesyłki?

- W trosce o środowisko staramy się używać kartonów możliwie najbardziej dopasowanych do zamówienia.
- Jako wypełniacz głównie stosujemy produkty papierowe lub tekturowe.
- Czasami nie da się jednak zastąpić foli bąbelkowej (chodzi głównie o produkty szklane)
folia bąbelkowa używana do zabezpieczenia przesyłek nadaje się jednak do recyklingu.

WYSYŁKA:

Zamówienia złożone do godziny 13 wysyłamy tego samego dnia (od poniedziałku do piątku)

Składając zamówienie do godziny 13 oraz opłacając ją za pomocą szybkich płatności lub wybierając opcję przesyłki kurierskiej pobranie na 98% przesyłkę otrzymasz następnego dnia - dotyczy przesyłek za pośrednictwem firmy Inpost (przesyłki kurierskie oraz paczkomaty)


Dlaczego 98% ?

Takie są średnie statystyki firmy Inpost - chodzi o przesyłki które są dostarczane następnego dnia.


Jakie są nasze statystyki?

Z 6 miesięcznego raportu (01.01.2021r  - 30.06.2021r)
Wynika, że 99,91% zamówień wysyłamy w deklarowanym przez nas czasie.
Cały czas dokładamy wszelkich starań, aby te statystyki utrzymać.


Dlaczego nie 100%?

Wszystkie produkty, które mamy wystawione posiadamy na stanie magazynowym. Czasem zdarzy się jednak, że produkt jest uszkodzony. Wtedy dzwonimy i proponujemy zamiennik, zwrot środków lub informujemy, kiedy jest planowana dostawa i dorzucamy gratis w ramach rekompensaty.

Takie sytuację zawsze rozwiązujemy na korzyść klienta.

Kim, naszym zdaniem, jest klient sklepu Ekoo.pl ?

Klient  Ekoo.pl to naszym zdaniem osoba pełna pasji do zdrowego stylu życia oraz aktywnego spędzania czasu
i obcowania z naturą. Często są to też mamy, których głownym celem jest zapewnienie zdrowia i bezpieczeństwa swoich dzieci.

Klient Ekoo.pl to przede wszystkim klient świadomy.

Najbardziej cieszą nas ponowne zakupy klientów - wtedy mamy pewność, że wykonujemy swoją pracę na wysokim poziomie.

 

Jak działamy?

Nie moglibyśmy polecać czegoś, do czego nie jesteśmy przekonani. Wysoka jakość produktów oraz współpraca z wiodącymi i sprawdzonymi producentami na rynku jest dla nas priorytetem.

 


 Jeśli chcesz zapytać o produkty lub z Twoim zamówieniem coś jest nie tak, to skontaktuj się z nami:

  • mailowo: sklep@ekoo.pl
  • telefonicznie: 730730020
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00)

Udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji i odpowiemy na Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe.


Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami swoimi uwagami dotyczącymi zamówienia lub jakości produktów. Cały czas staramy się poszerzać nasz asortyment oraz usprawniać działania i polepszać jakość obsługi klienta.


EKOO_logotyp_pl.jpg


napis_TO_BEDZIE_DOBRY_DZIEN.png