• O NAS

Ważne:

Wysyłka tego samego dnia:

Inpost kurier / Inpost paczkomaty / Poczta Polska do godziny 15:00

Oznacza to, że jeśli zamówienie złożą Państwo do tych godzin przesyłka wysłana zostanie tego samego dnia roboczego.

Nie mamy możliwości wysyłki zamówienia w inny dzień. Proces pakowania zamówień jest zautomatyzowany i niestety nie jesteśmy wstanie spełnić prośb typu: Proszę o wysyłkę za 3 dni.

Zawsze wysyłamy w tym samym, lub następnym dniu roboczym ( zależnie od godziny złożenia zamówienia)


Zamówienia nie opłacone w ciągu 7 dni zostają automatycznie anulowane przez system.


DOKUMENT SPRZEDAŻY

  1. Do każdej transakcji wystawiany jest dokument sprzedaży zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku od towarów i usług (faktura VAT).  Akceptacja naszej Oferty oznacza, że wyrażasz tym samym żądanie wystawienia faktury VAT jako dokumentu potwierdzającego zakup towarów zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. Faktury VAT za zakupiony produkt są przesyłane wyłącznie w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług.  
  2. Faktura VAT wystawiana jest z datą wysyłki zamówienia. 
  3. Nie ma możliwości wystawienia kilku dokumentów sprzedaży do jednego zamówienia.

Do jednej transakcji wystawiany jest jeden dokument sprzedaży na całą wartość zamówienia. 

  • Przy wyborze metody dostawy z płatnością przy odbiorze dokument wysyłany jest elektronicznie do kilku godzin od płatności za przesyłkę.
 
Proces pakowania oraz przyjmowania zamówień jest zautomatyzowany.
Po złożeniu zamówienia nie mamy możliwości edycji produktów w zamówieniu.


Jeśli zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwań lub wystąpił jakikolwiek problem bardzo prosimy o zgłoszenie do nas zaistniałej sytuacji. Wspólnie napewno w szybki i bezkonfliktowy sposób uda się wszystko wyjaśnić.
 
Jako sprzedawca zawsze jesteśmy po Twojej stronie. Reklamację z uszkodzonych przesyłek w transporcie składamy My! Tobie dajemy gwarancję, że zamówienie otrzymasz kompletne a jeśli coś zostało uszkodzone w transporcie to nie jest to problem Twój, tylko nasz !


Sklep Ekoo.pl to:

  • nowoczesny sklep internetowy, głównie z produktami zdrowej żywności, produktami ekologicznymi,kawami herbatami oraz akcesoriami dla dzieci.
  • prowadzimy fanpage na Facebooku oraz Instagramie
  • na powyższych stronach staramy się robić wpisy głównie edukacyjne oraz wpisy o promocjach.

 

Sklep Ekoo.pl powstał z miłości do zdrowego stylu życia oraz chęci zapewnienia szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych w niskich cenach.

Naszą misją jest:

  • wzrost świadomości klientów na temat składu oraz właściwości produktów.
  • dbanie o środowisko 
  • szybka wysyłka
  • bezpieczne pakowanie
  • zakupy z możliwością zwrotu 14 dni
Jak Pakujemy przesyłki?

- W trosce o środowisko staramy się używać kartonów możliwie najbardziej dopasowanych do zamówienia.
- Jako wypełniacz głównie stosujemy produkty papierowe lub tekturowe.
- Czasami nie da się jednak zastąpić foli bąbelkowej (chodzi głównie o produkty szklane)
folia bąbelkowa używana do zabezpieczenia przesyłek nadaje się jednak do recyklingu.

WYSYŁKA:

Zamówienia złożone do godziny 15 wysyłamy tego samego dnia (od poniedziałku do piątku)

Kim, naszym zdaniem, jest klient sklepu Ekoo.pl ?

Klient  Ekoo.pl to naszym zdaniem osoba pełna pasji do zdrowego stylu życia oraz aktywnego spędzania czasu
i obcowania z naturą. Często są to też mamy, których głownym celem jest zapewnienie zdrowia i bezpieczeństwa swoich dzieci.

Klient Ekoo.pl to przede wszystkim klient świadomy.

Najbardziej cieszą nas ponowne zakupy klientów - wtedy mamy pewność, że wykonujemy swoją pracę na wysokim poziomie.

 

Jak działamy?

Nie moglibyśmy polecać czegoś, do czego nie jesteśmy przekonani. Wysoka jakość produktów oraz współpraca z wiodącymi i sprawdzonymi producentami na rynku jest dla nas priorytetem.

 


 Jeśli chcesz zapytać o produkty lub z Twoim zamówieniem coś jest nie tak, to skontaktuj się z nami:

  • mailowo: sklep@ekoo.pl
  • telefonicznie: 730730020
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00)

Udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji i odpowiemy na Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe.


Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami swoimi uwagami dotyczącymi zamówienia lub jakości produktów. Cały czas staramy się poszerzać nasz asortyment oraz usprawniać działania i polepszać jakość obsługi klienta.


EKOO_logotyp_pl.jpg


napis_TO_BEDZIE_DOBRY_DZIEN.png